Problem s balicky

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Feb 4 22:24:49 CET 2014

Jan Dušátko wrote:
> Hledam hledam reseni, ale presto vsechno mam stale problem. Upgrade databazi
> portu podle Danovy rady zatim konci timto zpusobem:

Ono to neni tak uplne podle my rady, ja nepouzivam portsnap ale svn

Ale to by snad mozna nemuselo mit na probirany problem vliv.

> Generating INDEX-9 - please wait../usr/local/sbin/pkg-static: not found

Pro tohle je klicovy /usr/ports/Mk/bsd.commands.mk - tam se resi jaka
skupina programu se pouzije. A je to tam takhle:

Je-li definovana MAKE promenna WITH_PKGNG pouzije se prave
${LOCALBASE}/sbin/pkg-static

MAKE promenna muze byt definovana v /etc/make.conf ale take napriklad v
ulozenych (/var/db/ports) optionech nektereho konkretniho portu (mluvime
o 9.2-R, na desitce uz jsou i dalsi moznosti). O mene pravdedobnych
moznostech jako je existence BSDmake v danem adresari pripadne
Makefile.local nemluvim. Zkus spustit

make -V WITH_PKGNG

to by ti melo rict jakou ma hodnotu.

Pokud WITH_PKGNG definovana neni, a existuje ${LOCALBASE}/sbin/pkg_info
pouziji se pkg_* v /usr/local/sbin

A pokud toho neni, pouziji se /usr/sbin/pkg_*

Takze ti nejspis nekde kejsne nadefinovana WITH_PKGNG make promenna.

Dan

P.S. (Soukroma poznamka k jiste SMS, odesilatel vi) ted se zrovna uplne
nenudim, snazim se pochopit nektere aspekty zakonne upravy lesniho
hospodareni ve vztahu k ochrane prirody. Jestli mate nekdo prakticke
zkusebnosti s uplanovanim nahrad skod vuci CHKO, muzete se (mimo
konferenci) ozvat.