Problem s balicky

Jan Dušátko jan at dusatko.org
Tue Feb 4 14:10:49 CET 2014

Zdravim,
Dlouhou dobu jsem pouzival pro upgrade kombinaci portinstall/portupgrade.
Pro aktualizaci stromu portu mi pak spolehlive slouzilo:
portsnap fetch && portsnap extract && portsnap update

Bohuzel pred zhruba 14 dny se mi po upgrade na 9.2 (zdroje jsem mel nejprve
pres cvsup, pozdeji cvup, dnes pres svn) kompletne rozpadla database portu.

Zkusil jsem ji opravit, chci se vyhnout pouziti pkg ng, ale mam zde stale
docela velke problemy.

V /etc/make.conf jsem zadal:
WITHOUT_PKGNG=                  YES

pkgng nemam nainstalovany

ale jakakoliv operace mi skonci napriklad nasledujicim:
pkgdb -Ffuv
--->  Updating the pkgdb
[Reading data from pkg(8) ... - 70 packages found - done]
pkgdb -F not supported with PKGNG yet. Use 'pkg check' directly.

V realu mam nainstalovano 786 balicku, po pokusu o instalaci davicalu doslo
k padu database portu a od te doby se nemohu vratit do predchoziho stavu.

Napada nekoho vas neco? Treba I prejdu na jiny styl distribuce balicku, jen
potrebuji kompilovat ze zdroju, ne si brat balicky z distribucniho uloziste.
Kucharka vitana.

Honza