informace v portech

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Jan 29 19:24:05 CET 2014

Jan Dušátko wrote:
> - make instal pro port nainstaluje balicek, ale neudela zaznam v portech

Nemozna situace a tedy projev chyby. Zrejme je ten konkretni Makefile
nejak vadny.

> Zkusil jsem uz I reinstall, deinstall a portinstall ... bohuzel mi to rve na
> zavislostech portu - nemuze tento nainstalovat protoze prave uvedeny port mu
> chybi.

To uz mluvis o nejakem jinem portu, na tom prvnim zavislem ?

Jo, posledni dobou jsem se parkrat setkal s tim, ze chybejici zavislost
se nenaistaluje spravne, ale bez tebou popsanych problemu s instalaci
"protoze uz tam neco je". Zatim jsme problem nijak hloubeji nezkoumal a
navic to asi bude s ohledem na odlisne projevy neco jineho nez u tebe.

> Jak prinutit make install aby zaroven udelal zaznam do databaze
> instalovanych portu

Spatna otazka. Nejde normalne zaridit aby to nedelal.