nelze odstranit soubory

Milan Cizek cizek.milan at seznam.cz
Mon Jan 27 00:38:00 CET 2014

Ahoj,

rozbalil jsem si na disk zálohu (tar), které obsahovala i systémové adresáře
jako usr, lib apod. Naní bych je chtěl smazat, ale nedaří se.
Celou strukturu mam rozbalenou v /home/BACKUP, mnoho souborů nelze smazat
kuli Permission denied. Jsem přihlášen jako root.

root na bsd-igw:/home/BACKUP/1/sdfghj # ls -l
total 832
-r-xr-xr-x  1 root  wheel  791384 Dec  4  2012 init

root na bsd-igw:/home/BACKUP/1/sdfghj # rm -f *
rm: init: Operation not permitted

Jak tyto soubory můžu odstranit a proč se tak děje? Díky.

Milan