bsnmp a RAM

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Jan 7 13:10:18 CET 2014

Vilem Kebrt wrote:
> dosud neprobuzen odepisujic na mobilu jsem si neuvedomil jednu vec.
> Nesnazime se tu nahodou "reinvent the wheel" ?
> viz : https://code.google.com/p/bsnmp-ucd/

No, ted jsme spis bourlive diskutovali na tema jaky udaj vlastne
sledovat. "Odkud ho brat" je samozrejme taky problem k reseni. Pokud ho
chces sledovat vzdalene tak SNMP je asi dobra volba, a pokud jo, tak
klidne i tohle.

Pokud staci udaje sledovat lokalne, tak je lepsi jit rovnou ke zdroji a
pouzit sysctl, jak tu zminoval Milan. Akorat ja bych se urcite vyhnul
bumbrdlicku Perlovi protoze jak mi masina zacne jit pametove nebo i
jinak do kytek tak perl bude pri sve narocnosti situaci uz jen horsit a
mozna mi pozadovane ani nebude schopen dodat. Ale je pravda, ze ja jsem
proti Perlu byl zaujatej vzdycky ;-)

Miroslav Prýmek wrote:> myslis, ze pro tu vys nastinenou hrubou
predstavu bude stacit

No, snad jo, i kdyz ja bych na to sel spis opacne a misto alokovany
pameti sledoval radsi tu (skoro)volnou (free+cached+inactive) ...