"TS/RDP Server" a spustanie Windows aplikacii na FreeBSD

Robert Vojcik robert at vojcik.net
Sun Dec 15 11:06:57 CET 2013

Ja sa mozem nazorovo len pripojit k Vilemovi.

Osobne win aplikacie, ktore nutne je potreba, spustam uspesne cez wine ale
vsetko je na linuxu. S freebsd som pred par mesiacmi experimentoval s wine
pripadne este niecim (bohuzel si uz nespomeniem na meno projektu) a
uspesnot nebola nijak zaujimava.

Moje odporucanie je, ak nutne potrebujes spustat win aplikacie tak je
vhodne pouzivat windows, ak z nejakeho dovodu to nieje cesta tak pouzit
linux, tam to funguje vyrazne lepsie.

U mna idealna kombinacia bola ubuntu+wine+winetricks(
http://wiki.winehq.org/winetricks).

Ubuntu z jednoducheho dovodu a to aktualnosti sw, u wine plati cim novsie
tym lepsie.