RE: Fwd: ještě jednou začátečnický dotaz omlouvám se za předchozí mail

pavel riha riha.pavel at centrum.cz
Mon Nov 11 14:08:41 CET 2013

Není problém, mužu použít VrtualBox - ten umi VHD stejně jako Vmware
Pavel Ríha
> Od: pavel riha <riha.pavel na centrum.cz>
> Komu: FreeBSD mailing <users-l na freebsd.cz>
> Datum: 11.11.2013 14:02
> Předmět: RE: Fwd: ještě jednou začátečnický dotaz omlouvám se za předchozí mail

Dobrý den,
 myslím terminál v Xkách - ten je zamrzlej jako i celá Xka

> Datum: 11.11.2013 13:39
> Předmět: RE: Fwd: ještě jednou začátečnický dotaz omlouvám se za předchozí mail
>

> ... a zjevne to neni to, co tam pod VMWare byt ma. Alespon ne pri ten
> konfigurace virtualniho stroje, kterou jsi vytvoril.
>
> Vic ti bude muset rict nekdo, kdo ma s VMWare nejaky zkusenosti. Ja ho
> nikde nemam, pouzivam VirtualBox.

Ahoj,

pod vmware jsem mel hodne kdysi davno, ale bylo nutne mit instalovane ty spravne drivery. Jednak si vzpominam, ze jsem tam daval drivery z portu, kde jsem zaskrtaval pri instalaci xorg-drivers vse, co se tykalo vmware a dale si pamatuji, ze jsem tam cpal vmware tools.

Jak je to dnes, ci zda je toto jeste platna cesta, to uz nevim.

Ono by mozna pomohlo, kdybys napsal, do ktereho terminalu nejde psat. Myslis tim na konzoli nebo skutecne do terminulu v nabehnutych X, ktera pak bezi standardne na konzoli 9? Pokud v X, tak funguje alespon mys, nebo neco?

Radek