Fwd: ještě jednou začátečnický dotaz omlouvám se za předchozí mail

Vladimír Drgoňa vlado at drgona.eu
Mon Nov 11 13:40:17 CET 2013

Ahoj,

cez víkend som skúšal FreeBSD-10.0-BETA3, kde4 mi nabieha bez problémov,
keď som pridal do /etc/rc.conf štart hald a kdm4. wmware majú priamo
grafický driver na /usr/ports/x11-drivers/xf86-video-vmware.
Ja som to riešil vo VirtualBoxe, xorg-server som vôbec neladil, podľa
logu nabehla Vesa. Klávesnica mi nešla bez hal-daemona.

Vlado.