Zmena spravania chmod na FreeBSD 9 (alebo ZFS)

Marián Černý majo-users-l at cerny.sk
Thu Nov 7 15:18:33 CET 2013

Cejka Rudolf wrote:

> Z čehož mi vyplývá, že ACL u ZFS vypnout nejdou, nebo aspoň ne pro chmod
> dostatečným způsobem, a že je to tak trochu vlastnost. Nešlo by to obejít
> flagem -f, nebo má tato změna chování chmod hlubší důsledky?

Dakujem za analyzu zdrojakov. Na ten chmod.c som sa na zaciatku dival, ale posledna vyznamnejsia zmena tam bola 4 roky dozadu, tak som nepredpokladal, ze by to mohlo byt tam.

Nejedna sa o nic zasadne, len som bol zvedavy, preco sa to sprava inac, pretoze vsade kde som tom predtym skusal (FreeBSD 7 a 8, Linux, Mac), tak sa to spravalo inac. Jedna sa o maly deploy skript, ktory ma nastavene set -e (Exit immediately), nastavuje prava na adresare, premazava cache a pod. A ked to pusta iny developer, tak to teraz pada na tom nastavovani prav na zaciatku skriptu. Vyriesim to asi nejakymi podmienkami.

Marian