Fwd: ještě jednou začátečnický dotaz omlouvám se za předchozí mail

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Nov 6 20:44:50 CET 2013

On 11/06/13 20:25, vilem.kebrt:
> ahoj,nevidim nikde v modulech ten driver od grafiky,nemuze to byt ono

No, a co to zkusit to nejak seriozne zanalyzovat ?

Navrhuju vytvorit soubor

/usr/local/etc/X11/xinit/xserverrc

a do nej dat radek:

exec X :0 vt12 -logverbose 8 -verbose 8

Teda, predpokladam, ze je Xy jsou nainstalovane z poslednich balicku,
pokud jsou tam nejake starsi pak soubor patri jinam, pokud si pamatuju
dobre, tak tusim, ze

/usr/local/lib/X11/xinit/xserverrc

Jednoduse receno - proste patri tam, kde je adresar xinit

Pak zkus Xy pustit, ono se to nepovede stejne jako jindy, rozdil ale
bude v tom, ze ve /var/log vznikne pomerne detailni zaznam co se pri
startu delo.

A nad tim pak ma smysl si povidat.

Ale je pravda, ze ovladac graficke karty s nazvem vmware je mi na
FreeBSD nepovedomy. Ale klidne tam muze byt.

Dan