prostředí kde instalace

Lars Schotte gustopn at gmail.com
Sat Nov 2 18:05:18 CET 2013

teraz uz nie je dobry napad pouzivat pkg_add, kedze uz funguje pkgng.

cize treba ako root spuscit # pkg
a on potom sa opyta, ci clovek chce bootstrapnut pkgng, na to odpovi
clovek, ze ano, potom este treba v /usr/local/etc/pkg.conf zmenit
mirror na pkg.eu.freebsd.org, tak aby to netahal z ameriky a potom uz
len debian-podobnou formou # pkg update a # pkg install kde, alebo
cokolvek dalej...

--
Lars Schotte @ hana.gusto
3.11.6-200.fc19.x86_64 x86_64 GNU/Linux