pkgng na 9.2R

Ivan Dolnák ivan.dolnak at gmail.com
Sat Oct 19 18:51:18 CEST 2013

Ahoj,

bez hlbšieho čítania dokumentácie som na novej inštalácii 9.2R prešiel
k skúšaniu pkgng. Prvotné sklamanie prišlo, keď sa mi nepodarilo
uskutočniť ani elementárnu vec - inštaláciu apache24, viď nižšie. Na
https://wiki.freebsd.org/pkgng#Availability_of_binary_pkgs_for_Download
som našiel zmienku o negenerovaní balíčkov pre pkgng - ako dôsledku
security incidentu z minulého roka.

Mohli by ste mi prosím vysvetliť situáciu? Je podľa vás stále lepšie
zostať pri pkg?

http://pkg.FreeBSD.org/freebsd:9:x86:64/latest

# pkg install apache24
Updating repository catalogue
digests.txz                         100%  316     0.3KB/s   0.3KB/s   00:00
packagesite.txz                     100%  860     0.8KB/s   0.8KB/s   00:00
Incremental update completed, 0 packages processed:
0 packages updated, 0 removed and 0 added.
pkg: No packages matching 'apache24' has been found in the repositories
#

Ďakujem.

Ivan