Chipset support

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Sep 19 20:41:19 CEST 2013

On 09/19/13 12:14, Jan Dušátko:
> Jde mi primarne o podporu sifrovani, kde nektere verze nejenom ze obsahuji
> zadne, jedno nebo i vice jader podporujici AES-NI

To je jednoduche.

Modul AESNI bude aktivni na kazdem procesoru, ktery ma v CPUID2 nastaven
bit 0x02000000

Nebo jinymi slovy - kazdy, kde bude pri bootu ve Features2 napsano 'AESNI'

Nepredpokladam, ze by u C2000 intel pouzil nejaky jiny bit, protoze
implementovane AESNI by bylo nejake jine.

> Pro Intel QuickAssist je tu zajimavost ohledne hardware akcelerace, ma
> podporovat nasledujici:
> Symetricka                  AES, DES, 3DES, ARC4, Kasumi, Snow3G
> Hash autentizace            SHA1, MD5, SHA2(SHA-224,SHA-256,SHA-384,SHA-512)
> with HMAC a AES-XCBC
> Autentizaca                 HMAC, AES-XCBC, AES-CCM, AES-GCM
> Verejne klice               RSA, Diffie-hellman, DSS, key derivation,
> elliptic curve cryptography (ECDSA a ECDH)
> Generator nahodnych cisel

To ti muze byt celkem jedno, modul AESNI podporuje pouze AES-CBC a AES-XTS