FreeBSD 8.4 curl

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Mon Sep 2 14:37:57 CEST 2013

Dan Lukes wrote:

> Uplne, nebo nedodelane ?
>
> Mam na mysli, zda jsi jako posledni krok spustil v /usr/src
>
> make delete-old delete-old-libs
>
> Protoze jinak tam toho z ty 7.4 docela dost zustane. To se hodi tesne po
> upgradovem restartu, nez upgradujes porty, pak uz to ale spis skodi. A
> nekdy to muze skodit uz pri tom samotnem prekladani portu.

[...]

> Ale ja bych v kazdem pripade nejdriv dokoncil upgrade (zlikvidoval
> duplicitni knihovny) a ujistil se, ze mam tak aktualni strom portu jaky
> chci mit. Abys neladil znamou a pripadne davno odstranenou chybu v
> definici toho portu.

Tady si dovolim poznamku, ze oficialni dokumentace k postupum upgrade
(at jiz pres src, nebo binarni s pouzitim freebsd-update) doporucuje
provest instalaci nove verze systemu, pak rebuild / reinstalaci vsech
portu, aby se slinkovaly na nove knihovny a pak teprve stare knihovny
smazat, jinak totiz delete-old-libs celkem spolehlive zpusobi
nefunkcnost mnoha portu.

Vim, ze zrovna Danovi nemusim rikat, jak ma upgradovat system, nebo
porty, to ja jen aby se toho nekdo slepe nechytnul a nedivil se, ze mu
po make delete-old-libs prestanou fungovat porty, kdyz se vykaslal na
jejich reinstalaci :)

Mirek