rotace logu openvpn

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Aug 28 14:44:48 CEST 2013

On 08/28/13 14:18, Miroslav Lachman:
> Ja na to sel trochu jinak - logovani pres syslog a pak klasicka rotace
> pres newsyslog

> Myslim, ze /var/log/openvpn.log se napoprve musi vytvorit rucne a pridat
> mu spravna prava:

To je obecny pravidlo pro syslog soubory. Syslog soubor sam nikdy
nevytvari. Ale pokud pouzijes "klasicka rotace pres newsyslog" tak
newsyslog soubor vytvorit umi (option 'N'), se spravnymi vlastniky i
opravnenimi.

Je to jistejsi udelat tak nez rucne, protoze to zafunguje i pozdeji,
kdyby se soubor z libovolneho duvodu ztratil (treba pad systemu a zasah
fsck).