Netbios name

Pavel Baculák baculak.pavel at post.cz
Wed Aug 21 13:36:41 CEST 2013

Problem je v tom, ze o utok nejde a proto to nejde ani odchytat. Jde o to,
ze tyto dve site nesmeji byt spojene (diky nekorektnimu zasahu jsou videt
jen netbios jmena v okolnich PC ve windows, ale pripojit ani pingnout na
domenove jmeno se neda) = clovicek je spojil, aby si ujednodusil praci.
Odchytaval a filtroval jsem cely sitovy provoz wiresharkem po dobu celeho
odpoledne a neprosel ani jeden pozadavek na cokoliv z druhe site = dotycny
to ma za NAtem a tim padem vysledkem je jen jeho prekladana adresa ....

PS: V tuto chvili, jsme jiz problem asi odhalili = pokus omyl, ale zajimalo
by mne uz jen z pryncipu, jak by se to dalo resit .....

Diik Baci