numlockx po bootu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Aug 5 14:06:59 CEST 2013

Roman Nádhera wrote:
> Skript (i primo numlocks) lze spustit pouze na lokalnim monitoru, nejde
> spustit dalkově pres SSH:

TO me az tak neprekvapuje. NumLock (a ostatni "prerazovace") jsou
vnitrnim stavem lokalni klavesnice (pripadne lokalni emulovane
klavesnice). Procesor interpretujici script kdesi v dalce nema moznost
zmenit stav klavenice pripojene nekde jinde k uplne jinemu pocitaci.

> Potrebuji, aby se zapnul NumLock po zapnuti systemu, ten pocitac je

NumLock pro kterou z klavesnic ?

Script (ktery ja neznam) to skoro jiste prepina pro zarizeni
(klavesnici) pripojenou na standardni vstup. Pokud je spousteny pri
startu, pak to pravdepodobne prepina NumLock pro systemovou consoli.