OffTopic: VGA monitor

Filip Huška filip.huska at coolhousing.net
Fri Jul 26 16:19:14 CEST 2013

Dne 25.7.13 22:21, Jindrich Fucik napsal(a):

> Protoze ten pocitac ma stejne on-board grafiku a nez se pripojim po
> seriaku, tak je vetsinou po vsem

A co brani opravdu seriove konsoli nastavene ? pouzivam na vsech
serverech ... nejlevnejsi KVM.
+ kdyz uz se ti nechce zvedat a jit k tomut, tak tam vraz seriovy
prevodnik od Papoucha ;-)
A mas seriovou linku po net/wifi, napriklad ;-)

Ethernet prevodnik Papouch {ci jiny} na seriak, levne AP a je vyreseno.
Vse z notasu ;-)

f.