HP ML310E G8

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Wed Jul 24 08:32:12 CEST 2013

2013/7/24 Dan Lukes <dan na obluda.cz>

> Ja to delam jinak - kdyz uz vim jak se ta komponenta jmenuje, tak k ni
> stahnu ovladace (pro Wokna) a v *.inf souboru uz VID:PID najdu. Vetsinou
> je to rychlejsi nez cokoliv jineho.

Tak to je super postup. Nikdy me nenapadlo inf soubory studovat, takze
tohle jsem nevedel. Dik.

Jeste kdyz uz jsme teda u toho, nevite nekdo nahodou, cemu HP rika hot plug
disk? Pro tenhle servrik nabizi hotplug i ne-hotplug disky, pritom
kontroler je stejnej. Z hlediska FreeBSD by v tom teda nemel byt rozdil a
po patricnym odmountovani a vypnuti pres camcontrol by mel but jit nebo
nejit (podle kontroleru) hotplugovat jakykoliv sata disk, ne? V cem je teda
rozdil? Jenom v nejakem odolnejsim konektoru nebo ... ?

M.