HP ML310E G8

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Tue Jul 23 10:29:24 CEST 2013

Dan Lukes wrote:

> Nemam to, ale podle vseho tam je
> 14E4:1655 BCM5717
>
> A ten by podporovan byt mel. Bez zaruky, pochopitelne.

Pokud je tam skutecne BCM5717, tak by s tim nemel byt problem:

http://www.freebsd.org/releases/8.4R/relnotes-detailed.html
The bge(4) driver now supports BCM5717/5718/5719/5720/5761/57766
controllers.[r243547, r245152]

Navic je maintainer bge driveru velice ochotny a nahlasene problemy
resi. Pro nejaky problem jsem mu daval i pristup na server, protoze
nemel tu konkretni sitovku k dispozici a za dva dny commitnul opravu.

Mirek