Proliant ML 150G3 - WoL

Peter Rosa prosa at pro.sk
Mon Jul 8 08:14:23 CEST 2013

Zdravim vsetkych,

podarilo sa niekomu pod FreeBSD rozchodit WoL na Proliant ML 150G3,
prosim?

Dioda  na  LAN interface svieti na oranzovo, podla dokumentacie ma
podporovat WoL,  driver  bge  pod  FreeBSD  toto  vsak nepodporuje,
v BIOSe som nenasiel ziadnu volbu, tykajucu sa WoL. Nasiel som iba
nejake dokumenty, ktore WoL permanentne nahodia pod Linuxom.  Vzdy
som si myslel, ze WoL je hardverova zalezitost, nie OS...

Ak teda mate nejake prakticke skusenosti s tymto serverom,  prosim,
napiste (pravdepodobne mimo konferenciu).

Prajem prijemny den,

--

Peter Rosa