Uloziste nfs

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Sat Jul 6 08:05:49 CEST 2013

> tohle by mne take zajimalo, nfs ma podobny efekt na jednom stroji, ja to
> sice resim pulnocnim odpojenim podrizenych stroju, nasledne 15 min. nato
> rebootnu nfs server a pak hodku nato najedu podrizene stroje (asi blba
> formulace, proste nfs klienti), ale kdyby to slo vyresit nejak (strycek
> google mne zklamal, nebo se neumim zeptat), nebylo by to od veci. Dekuji

Ahoj, no, tak ja se pokousel o neco podobneho, ale u mne to nemelo valny
efekt. Jak shozeni klientu, tak serveru melo za nasledek, ze do minuty
je to zase tak vytocene.

Hral jsem si s nastavenim poctu demonu nfsd, kdyz je zvetsim, tak se
viditelne zlepsi odezva na klientech, ale nfsd stroj se oproti tomu
zpomali. Kdyz zmensim pocet serveru, tak stahnu procesor na nfs serveru,
ale zase je priserna odezva na klientech. Ono je to koneckoncu asi
logicke. Trochu me mrzi, ze nejsou nijak ty ostatni servery videt ani
jsem neprisel na to, jak je monitorovat, je videt porad jedno nfsd, coz
je skoda, protoze nevim, zda to dela jeden server, nebo vsechny...

Nikam jsem se nepohnul, ale je to problem, ktery me zatim az tolik
netrapi, neni tam narok na rychlost, ale rad bych to jednou vyresil.

Radek