make.conf

Jan Dušátko jan at dusatko.org
Mon Jul 1 00:16:22 CEST 2013

> Jak mne Dan Lukes varoval, muze dojit k problemum s kompatibilitou
> kompileru a jadra, ktera finalne muze skoncit az nefunkcnosti system - to
je zivot.

Ahoj,
Tak jeste jednou k nastavovani, tentokrat asi naposled.
1) Pod GCC 4.9 nelze prelozit veskere porty. Narazil jsem na nektere (napr.
samba4), ktere striktne vyzaduji default compiler. Tyka se to priblizne 3,5%
mnou instalovanych portu
2) Prelozit jadro pro core2 a porty pro i7 nebyl dobry napad. Zezacatku to
jelo dobre, ale evidentne se nekde nepredavaly dobre parametry. Vysledek -
poskozene soubory, neuplne zapsani dat, dva pady system. Po prekompilovani
vseho zpet na core2 (jadro I porty) je system stabilni. Priciny jsem
nehledal, jednalo se o test.
3) Prelozit jadro a world pres GCC 4.9 se mi nepodarilo

Vysledek:
Optimalizace muze prinest vysledky (konkretne streamovaci instrukce atd.),
bohuzel to ma dopady na stabilitu
Nedokazu urcit, zda byly problemy dane optimalizaci nebo GCC4.9 a ani to
nehodlam resit, na to tolik casu nemam.
V tuto chvili doporucuji drzet se "mirneho vyvoje v mezich zakona" ...
proste system ma svoje specifika.

Honza