Flash plugin - FreeBSD 9.1

Kaminar Kaminar at seznam.cz
Sun Jun 30 12:10:09 CEST 2013

"Konečně zkouším 9.x i na desktopu a tohle by mě zajímalo - když jsem
zkusil operu nainstalovat, tak mi padá na coredump. Než to začnou
zkoušet hlouběji, neřešil to už někdo?
"

Problem s coredump jsem uz nekde zahlidl. Neni to tohle:

http://forums.freebsd.org/showthread.php?t=24142.

 "

Musí to být přesně 9.1 release, nebo to může být i 9.1 stable? Zkouším
stable (ale myslím, že release bylo stejné) a zrovna flash se mi zdá, že
náhodou jede. Akorát už ho neumím aktivovat globálně, ale každý si musí
pod sebou dát nspluginwrapper -a -v -i, jinak aspoń tohle se tváří ok.
"

Ja mam 9.1-RELEASE. A stale jsem nenalezl reseni. Alespon, ze YouTube
uz jede bez flashe.

Karel