Openconnect - jak spoustet?

Milan Cizek cizek.milan at seznam.cz
Tue Jun 18 11:14:22 CEST 2013

Ahoj,

> Prijde mi ze jsi smichal 2 zpusoby initu, pokud dobre koukam tak na
freebsd
> je to command= a command_args=, ne start_cmd, doufam ze se nemylim.

mas pravdu, ja zkousel ruzne moznosti, nicmene ani v jedne se mi to nedari.
Problem je obecne v tomto radku...

echo -n ${PASS} | openconnect --script ${VPNC} --no-cert-check
--passwd-on-stdin --reconnect-timeout=60 -u ${USER} -b ${HOST}

Jako shell pouzivam ve skriptu bezny /bin/sh.
Proste je problém ta pajpa... Zkousel jsem mit promenne v uvozovkách, mit to
v uvozovkách komplet, pajpu escapovat, používat `` atd.
Je jedno, jestli je to psano jako rc.script nebo jako prosty sh. Proste si s
tim neumim poradit a nenasel jsem nikde podobny priklad.

Maximalne zjednoduseny script:

#!/bin/sh

HOST="https://domain.tld.cz"
VPNC="usr/local/sbin/vpnc-script"

echo -n "$PASS" | /usr/local/sbin/openconnect --script $VPNC --no-cert-check
--passwd-on-stdin --reconnect-timeout=60 -u $USER -b $HOST

Otazka tedy obecne zni, "jak poslat retezec na stdin jiného programu v ramci
sh skriptu?".

Diky za pomoc
Milan