Speed FAN HP ProLiant DL360 G3

David Pasek david.pasek at gmail.com
Mon Apr 29 23:30:20 CEST 2013

Ahoj,

2013/4/29 Pavel Baculák <baculak.pavel at post.cz>

> Nee myslel jsem ridit to scriptem primo ve freebsd.

Nezkousel si toho  docilit pomoci IPMI? Koukal jsem, ze by by i tento
relativne stary server mel IPMI podporovat.

IPMITOOL existuje jako FreeBSD port
http://portsmon.freebsd.org/portoverview.py?category=sysutils&portname=ipmitool

Nejake zpusoby pouziti jsem kdysi popisoval tady
http://blog.igics.com/search?q=ipmi

priklady tam uvedene pouzivaji IPMI pres IP out-of-band managementu, ale
melo by to fungovat i primo z OS. V prikladech na blogu neni konkretne
regulace rychlosti vetraku, ale rychlym pohledem do MANu jsem tam videl
neco jako "fan speed <0-100> - Set system fan speed"

David.
--
David Pasek
david.pasek at gmail.com, +420 602 525 736