panic pri bootu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Apr 15 21:59:36 CEST 2013

Radim Kolar wrote:
> Jak se diagnostikuje panic pri bootu nez se mi namountuji disky a tudiz
> nemuzu udelat coredump?
>
> Pouze seriovou konzoli?
>
> freebsd 9 mi spadne kdyz bootnu s pripojenou wifi kartou. osmicka to
> nedela, v 8.X karta normalne funguje.

A co takhle ovladac karty nahrat rucne, az pote, co je system
nastartovany ? Spadne to taky ? V tom pripade coredump mas.

Jinak ale ano, vyrobis si kadro s kernel debuggerem a pak s tim
komunikujes - nikoli nutne seriovou konzoli, ale proste konzoli. Ale
kernel debugger je nastroj pro fakt odhodlany spravce systemu ...