Dedicnost opravneni a sysctl

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Apr 3 09:41:08 CEST 2013

Cejka Rudolf wrote:
> Uz tohle je o dost slozitejsi. UID/GID plati jen pro non-BSD. V pripade
> BSD bude mit soubor UID/NID. A v non-BSD bude mit UID/NID, pokud bude
> na adresari sgid bit.

Jo, to jsem vcera Honzu mystifikoval ja. Teda, nemystifikoval - ja si
opravdu pamatuju, ze mezi preferenci UID/GID a UID/NID se kdysi dalo
nejak prepinat - sam jsem s tim jakesi potize resil.

Ale to uz je sakra davno (nejaka 3-R nebo jeste tak 4-R) a dneska se to
uz, zda se, chova jinak. Uz ani nemuzu najit jak chovani menit - zrejme
dnes uz moznost zmeny vubec neni.