Problem s inetd - REMOTEHOST promenna

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Mon Mar 25 12:47:02 CET 2013

> inetd spoustim jen pridanim inetd_enable, zadne dalsi parametry
> nepridavam, takze se spusti takto:
>
> /usr/sbin/inetd -wW -C 60
>
> Zajimave je, ze nekdy se tam objevi spravna polozka, prestoze ostatni
> stroje tvrdosijne ukazuji onu hloupost.

No, ono to vypada, ze to, co funguje na linuxu nechodi na BSD, takze preformuluji otazku. Lze, a popripade jak, dostat remote ip (tedy klientske ip) nejakym zpusobem do scriptu spousteneho pres inetd pouziteho ve FreeBSD?

Soucasne

#!/bin/sh
echo $REMOTEHOST

mi vypisuje nesmysly, nakonec to vypada, ze to zkratka bere ip toho, kdo se prihlasi na konzoli pres ssh a tu si to nejakym zahadnym zpusobem drzi i po odhlaseni.

Na linuxu jde prepinacem zapnout, aby inetd prave do promenne REMOTEHOST ulozil ip toho, kdo zrovna vola script, nicmene zadnou takovou volbu jsem na FBSD nenalezl.

Diky
Radek