Reboot problem

Pavel Baculák baculak.pavel at post.cz
Wed Feb 27 22:41:44 CET 2013

Jen pro zajimavost, jelikoz jsem se nedostal ke zdarnemu konci s fcnim
rebootem na IBM e21, tak jsem vytahl starej krumplik Toshiba Satelite
Pro, cpu 550MHz ..., no a 9.1 jsem ani nenabootoval :( To jest mysleno
ani z instalatoru, testoval jsem samozdrejmne moznost acpi off/on ...
ale pak naskocila chyba a nez jsem stacil precist, kde nastal problem,
tak se stroj rebootnul :) ani jednou jsem se nedostal k tomu, ze bych
to stil precit ...
No ale aspon jeden uspech se dostavil a to s rebootem na 9.1 :-) ac
samovolnym nechtenym :))))

Baci