Reboot problem

Vladimír Drgoňa vlado at drgona.eu
Tue Feb 26 16:19:04 CET 2013

Môj server som inštaloval s verziou 9.0, je tam iba zfs a reštart
nerobil žiaden problém. Po štandardnom upgrade na 9.1 mi reštart
nefunguje. Je to intel doska s IM10 chipsetom a procesorom Atom D525.
Skúsil som aj
hw.acpi.disable_on_reboot=1, ako bolo písané predtým, ale nepomohlo.
Inak sysctl hw.acpi mi dáva tieto možnosti:

hw.acpi.supported_sleep_state: S1 S4 S5
hw.acpi.power_button_state: S5
hw.acpi.sleep_button_state: S1
hw.acpi.lid_switch_state: NONE