Reboot problem

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Tue Feb 26 15:57:15 CET 2013

> 	...mozno je za tym prave zfs. Ja som skutocne s "apgrejdami" a
> "restartami" nemal za 11-12 rokov, co uzivam BSD (ale len na serveroch
> znackovych aj skladanych) ziaden problem. A aj ked ma zfs urcite vyhody,
> stale pouzivam ufs/ufs2. Mnoho for pojednava o roznorodych takych ci
> onakych problemoch zfs. Iste, aj o ufs, ale tych je v porovnani so zfs
> menej (asi)...

Mozna ano, mozna ne. Server, kde mam zfs on root se mi restartovat nepovedlo ani jednou, spolehlive to vzdy vytuhlo. Ale je to zaroven takovy zoufalec, ze jsem rad, ze vubec jede nejak, cili je to dost pravedpodobne, ze to dela zfs, ale ne nutne na 100 %.

Pravdou ovsem je, ze ted si vzpominam, ze mi zatuhlo pri upgrade z 9.0 na 9.1 i BSD na HP Proliant 380 G5 a tam mam jen nfs svazek pro zalohy. To jsem upgradoval uz asi po pate a ted byl poprve problem.

Takze kdo vi, jak to je. Muze to byt opravdu verzi BSD, ktera ma sve slabiny.

Radek