Reboot problem

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Tue Feb 26 13:09:32 CET 2013

Dňa 25. 2. 2013 22:28 Pavel Baculák  wrote / napísal(a):
> Hmm, taky jsem si myslel, ze problem je v acpi, ale vypnul jsem acpi a
> stejne reboot nefunguje :(
> Nejak mne to neni jasne, proc na FreeBSD 7.x fungoval, taktez na
> Linuxu i oknech funguje ale na 9.x nefunguje ... Testoval jsem i 9.0 a
> tam nejede taktez :(
> To mi nedala dobre v kostech, masina ma bezet bez dohledu 24h a reboot
> je tu a tam potreba :( bojim se ji nasadit do plneho provozu a na
> testovani jsem uz nechal hromadu casu :(
> Ta verze 9.x je nejaka zakleta ......
> Jinak jsem se docetl, ze "hw.acpi.disable_on_reboot" by mel umoznit
> [...]
Ja sa uz treti tyzden hram a zahorievam server ProLiant DL360 G7, ktory
planujem cochvila nasadit do ostrej prevadzky.

Pokusy, ktore som previedol:
  - vytiahol som natvrdo kable 220V
  - vytiahol som zopar krat disk z mirroru za jazdy
  - vytiahol som zdroj za jazdy (mam redundanciu)
  - urobil som uz aj upgrade systemu s vlastnym jadrom (RELEASE 9.1-p1)
  - nespocetne mnozstvo (korektnych) restartov
  - a rozne dalsie vtakoviny...

...a to len preto, aby som zistil, ako sa server sprava/chyta/spamatava,
to vsetko bez najmensich (restartovacich) problemov... Robim tak vzdy s
kazdym serverom, minimalne mesiac v kuse, ktory planujem osadit. Ak sa
ma nieco pokaslat, nech sa to pokasle u mna. Clovek vsak nikdy nemoze
mat 100% istotu.

Lubo M.