Reboot problem

Pavel Baculák baculak.pavel at post.cz
Mon Feb 25 22:28:12 CET 2013

Hmm, taky jsem si myslel, ze problem je v acpi, ale vypnul jsem acpi a
stejne reboot nefunguje :(
Nejak mne to neni jasne, proc na FreeBSD 7.x fungoval, taktez na
Linuxu i oknech funguje ale na 9.x nefunguje ... Testoval jsem i 9.0 a
tam nejede taktez :(
To mi nedala dobre v kostech, masina ma bezet bez dohledu 24h a reboot
je tu a tam potreba :( bojim se ji nasadit do plneho provozu a na
testovani jsem uz nechal hromadu casu :(
Ta verze 9.x je nejaka zakleta ......
Jinak jsem se docetl, ze "hw.acpi.disable_on_reboot" by mel umoznit
vypnout ACPI pri rebootu, ale ani s timto to nefunguje :(

Pokud ma nekdo napad, tak ho rad vyslechu a vyzkousim :)

Diik Baci