Reboot problem

Pavel Baculák baculak.pavel at post.cz
Sun Feb 24 22:54:13 CET 2013

No nevim, pouzivam posledni verzi 9.1 a kompletni instalce probehla
 pres instalator, nic jsem rucne nekompiloval.
 Podle mne IBM zase takovej neznackovej kram neni :) uznavam, ze je to
 starsi produkce, ale pokud to nedali v linuxu ani oknech, tak nevidim,
 proc by to melo delat ve FreeBSD 9.1.
 Pro zajimavost, na 9.0 mi to delalo take, ale to jsem nemel v planu na
 notebooku nic provozovat a tolik mne to nestvalo. Na 7.x ani 8.X mi to
 nedelalo, na 8.3 jsem to nezkousel, ale navrat k 8smicce se mi nechce
 .... kdyz nic, tak je to divne.

 PS: netusite nekdo proc se FreeBSD vybodlo na nove binarni baliky?
 Nejak nechapu, proc jsou jen baliky pro stable ... to muze udelat do
 budoucna (po aktualizacich) peknej bordel s realese verzi.... :( Nikde
 na netu jsem se to nedocetl .... :(