Reboot problem

Pavel Baculák baculak.pavel at post.cz
Sun Feb 24 13:30:13 CET 2013

Mam prosim dva dotazy.

1) Na freebsd 9.1 mi nefunguje reboot systemu, vzdy se proc kousne na
vypisu rebooting, ale do rebootu to jiz nedojde. Vsechny sluzby jsou
radne ukonceny. Nasel jsem po dlouhem hledani na internetu sysctl
hw.acpi.handle_reboot=0, jenze jsem myslel, ze mam vyhrano, ale kdyz
toto nahodim a system najede a ja ho pote hned rebootnu, tak je vse
OK, jenze ted jel system cca tyden a ja ho potreboval rebootnou,
protoze se mne choval podivne, viz otazka cislo dva, bohuzel se mne
rebootnout nepodaril, opet to skoncilo na stejnem problemu. jedna se o
stary notebook IBM e21. Provozoval jsem na nem kdysi linux a vse
fungovalo.

2) Zniceho nic se mne stalo to, ze kdyz jsem byl pripojen pres ssh,
tak jsem nemohl zeditovat soubory, pismenka a mezery si tam skakala
jak chtela, ale bylo to jen na tomto stroji, zkousel jsem to i jinde a
zadnej problem nenastal, po restartu vse ok .... nema nekdo nejakou
zkusenost?

PS: mam nahozeno acpi_ibm

Diik baci