packages 9.1 Release

Pavel Baculák baculak.pavel at post.cz
Sat Feb 16 21:30:00 CET 2013

Na jednom stroji take instaluji "stable" baliky :-) ale jak rikam
10dni zmep mi urcite instalace z original release repozitare sla, spis
jsem se az lekl, protoze jsem hned po instalaci dal nainstalit sve
baliky a prosli a pak jsem si uvedomil, ze jsem nenastavil zroj
baliku.
No nic, ale je to stejne divne, release existuje uz cca 2mesice a
pritom k ni nejsou binarni baliky a to nemluve o balicich pro pkgng

Ale to byl jen dotaz  :-)

Diik za odpoved.

Baci