PF vs. IPFW

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Mon Feb 11 13:32:28 CET 2013

> Zajimave, tohle byly skrze to tunely pptp ven na ruzne destinace. Ale
> jak rikam 8.3jka, vyse jsem nemohl kvuli kompatibilite hw.Ted jsem rad
> ze jsem vys nesel :)

Tim to nebude, na 8.2 mi to nejde taky. Budto neni gre jako gre a tyka se to jen pptp (ja to hledal primo pro pptp) nebo nevim. Ale ten nastroj gre proxy je pouze pro pf s tim, ze opravdu ty tunely nejdou. Musi byt samozrejme nastartovany soucasne, apod. Ja si toho taky leta nevsiml, ale pak se mi zacaly lidi pripojovat pres vytaceni spojeni do firem a kdyz se mi pak sesly na jednom natu, tak byl problem. Zatim jsem to uspokojive nevyresil. :-(

Radek