PF vs. IPFW

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Mon Feb 11 12:07:38 CET 2013

> AHoj,
> zajimave ja nedavno delal pf firewall na 8.3 a jelo skrz to 8gre tunelu,
> mohl by jsi popsat jak to presne neslo ?

Hm, tak ja na devitce a 9.1 ani ranu. Ono to neni ciste gre, ale pptp, jak jsem psal v postu "Problem s pptp tunely pres pf" nekdy pred mesicem. Nasel jsem, ze to je znamy problem a existuje na to udajne gre proxy (je i v portech) pro pf, ktery pry tento problem resi. To, ze ti to chodi, me malicko prekvapuje. Ja jsem tedy pres to nedostal ani ranu, ale pravda, zkousel jsem pptp a nijak blize jsem to nezkoumal z casovych duvodu.

Radek