PF and ALTQ

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Sun Feb 10 20:07:40 CET 2013

Dne 10.2.2013 19:17, Pavel Baculák napsal(a):
> spis jich mam malo, snazim se naucit s pf pravidli pracovat, jelilkoz
> bych rad utekl od ipfw .... tod duvod me otazky ....

Tahle poznamka mi neda, abych se nezeptal - proc chces utikat od IPFW?
Co ti v nem chybi? Je pravda, ze jsem PF nikdy moc do hloubky
nestudoval, ale vlastne jsem nejak nemel proc. Kdysi jsem si napsal
firewall v IPFW a zatim jsem nenarazil na nic, kvuli cemu bych
potreboval neco jineho. Je ale fakt, ze mi mohlo neco zasadniho uniknout.

--
Zbyněk Burget
Mlýnská 397

tel: 588 580 000, 739 930 931