PF and ALTQ

Pavel Baculák baculak.pavel at post.cz
Sat Feb 9 14:05:53 CET 2013

Mam prosim prosbu, na hooodne starem PC - 486DX2 mi jede router,
jelikoz nic nedela, tak vykon je dostacuji, ale potrebuji do jadra
nejak dostat ALTQ a prekladat to jinde a pak a cekat co se stane ci
ne, tak do toho se mne moc nechce  - ale uznavam, ze je to reseni
(stroj nema to grafiku - jen domrseny serial vystup a na danem miste
je docela dulezity). Kdybych zvolil variantu prekompilovani primo na
routeru, tak zase nemam misto na disku :(
Takze se zeptam, neexistuje nejaka moznost, jak bych se mohl dostat ke
zdarnemu konci? Pripadne, nemate nejaky navrh, co tam dat za mikro
distribuci zalozenou na FreeBSD, co by mela tyto hlouposti uz v sobe?
Koukal jsem, ze existuje projekt nano bsd, ale bud jsem to spatne
pochopil, nebo mne to nevyhovuje.

Diik moc.