dotaz na Sambu

Michal Buchtik buchtajz at borsice.net
Thu Feb 7 08:44:14 CET 2013

Ahoj,
resil jsem podobny problem (OSX a pripojeny share pres SMB) a nakonec se
ukazalo že to zpusobuji dvojtecky.

Google nasel:

Windows kernel forbids the use of characters in range 1-31 (i.e.,
0x01-0x1F) and characters " * : < > ? \ / |.

http://en.wikipedia.org/wiki/Filename#Comparison_of_file_name_limitations

Michal