OT- problem s postfixem v BSD 9,0

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Jan 21 21:52:50 CET 2013

On 01/19/13 18:22, Jarda:

> o tom jsem taky uz uvazoval, ale pokazdy jsme lenivej si ten alias
> vytvorit. Ale asi me to nemine.

Jak je to u postfixu netusim, u sendmailu ji vytvaret nemusis.

Vsechny adresy ve tvaru
jmeno_mailboxu+cokoliv at domena konci, neni-li explicitne receno jinak, v
mailboxu jmeno_mailboxu

Pravda, obcas narazis na WWW formular co ho psal nejakej nazdarek co
netusi, ze '+' je v emailove adrese stejne legitimni znak jako pismeno
(nebo treba vykricnik) a ten ti to pak odmita jako udajne neexistujici
adresu, pak se musis rozhodnout pro jine reseni.