rn_delete: Orphaned Mask

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Mon Jan 21 07:55:07 CET 2013

> podle toho co ctu tady:
> http://wiki.netbsd.org/projects/project/atomic_radix_patricia_trees/
> je to neco prislusneho se storovanim rout v pameti, ty tam mas dynamiku
> ? Konkretne kterou ?
> Vim ze jeden cas napriklad zebra delala v kernelech slusnej bordel (sice
> na linuxu, ale  i tak :) )....

Ahoj, to je prave to, co me stve uz dlouho. Prehazuje se mi default routa sama na bsd 9.0, 9.1 a zrejme 8.2. Na 7.0 to dela zase tohle a ja nic dynamickeho prave nemam. Kdyz jsme zacinali, tak jsme chteli, ale pak jsem dostal strach z utoku a prave tehle problemu, tak to pekne nahazujeme pres ifconfig. Proste nemam nikde nic dynamickeho a vsechny problemy, ktere mam, tak jsou presto prave nemoci dynamickych veci.

Tuhle 7.0 uz bohuzel moc nepredelam, ale zkusil jsem (ohledne puvodnich problemu) znovu udelat ciste image z cerstvych zdrojaku, zadny software, nic zapnuteho a dela to stejne. Bud jsem uplny magor nebo je proste v BSD dira jako vrata. Uz to resim primo s lidmi z BSD, problem je celkem zaujal, ale zatim jsme se nehli z mista, proste nejsme schopni rici, co se tam vlastne deje, natoz co to muze zpusobovat. Take tim, ze se tyhle jevy nedeji nejak hned, ale proste je treba 14 dni klid a pak to dva dny pada treba 500x za den. Takze vzdycky strasne jasame, ze uz to mame a nic.

Kazdopadne na te 7.0 je to novinka, ale samozrejme je to strasne stary system, nezaplatovany, takze problemy se daji cekat. Jen je podivna nahoda, ze se to vsechno deje v rozmezi mesice.

Jinak ke druhe rade, odmigrovat na linux. To je samozrejme krajni varianta, napred bych mozna jeste zkusil jinou verzi bsd (ve smyslu open nebo net), tak nejak je mi blizsi, linux jsem nikdy moc nepochopil a nesnasim ruzne pruvodce a utility, abych vubec neco nastavil (nekamenujte me, vim, ze jsou urcite distribuce, kde to tak neni, ale proste nemam znalosti). A protoze nemam znalosti, tak bych se tomu rad vyhnul - uz proto, ze mam samozrejme system, ktery takovou haldu pocitacu a rout na nich obsluhuje a musel bych to cele predelat + nemam jistotu, ze ten problem, ktery se u me objevuje, nema sirsi zaber. Vim, ze nektere sitove veci pouzivaji i jini vyrobci systemu, ovladace jsou take dost casto prebirany od vyrobce, jelikoz to muze byt cokoliv, tak bych tomu radeji prisel na kloub.

Tady tu 7.0 prevedu na novejsi a pokud se tam objevi treba chovani toho, co mi to dela jinde, tak budu mit zase alespon neco v ruce.

Zatim diky
Radek