rn_delete: Orphaned Mask

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Fri Jan 18 18:49:41 CET 2013

Ahoj,

od Noveho roku se mi docela nedari :-(.

Kazdopadne tohle sice nekonci padem systemu, zmenou default routy, nebo buh vi cim jeste, ale objevuje se to v logu.

rn_delete: Orphaned Mask 0xcc764560 at 0

Ta Mask se meni, pred chvili se na malickou chvili odpojila sitovka a zase probrala, ale to spolu uplne souviset nemusi, protoze se to v logu objevuje delsi dobu.

Nic moc jsem k tomu nenasel, vyjma toho, ze tahle hlaska je zrejme produkovana v radix.c, tak nejak tusim, ze to je nejaky radici algoritmus, ale tim to vadne.

Setkal jste se nekdo s tim nebo tusite, co to muze byt a proc se mi to tam objevuje?

Je to starsi stroj se starickym BSD, jede tam neco malo klientu, tak jsem to zatim nerozvrtaval - tedy FBSD i386 7.0, router, PF. Muze to byt i bug, dlouho se na to nehrabalo, ale nez jim to tam rozvrtam, tak bych, pokud to pujde, tomu rad predesel.

Radek