FreeBSD 9.X vs. 8.3

Pavel Baculák baculak.pavel at post.cz
Tue Jan 15 22:33:06 CET 2013

Take bych loboval za 8.3. S 9.x se mne taktez vyskystli problemy s
routovanim, zajimave, ale stalo se. Ale na mem Dellu D630 jede 9.1
suprove, konecne maj jakz takz dodelane ACPI ac se tu a tam divim :)
Jinak pokud co do spolehlivosti se tyce, tak mne nejvice uspokojovala
rada 7.x .... nevim co se stalo, ale asi se nejak odchylili ... mozna
je to jen muj nazor .....