FreeBSD 9.X vs. 8.3

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Tue Jan 15 18:00:33 CET 2013

> Ale to opravdu hodne stoji na tom, ze upgrade je pro me spise "drobny
> ukon", dokonce casto i v pripade cross-major upgrade (upgrade 8->9 jeste
> v tomto ohledu zanalyzovany nemam).

Prosel jsem tim na 3 strojich a vcelku bez problemu. Jediny zadrhel, na ktery jsem narazil (ale pri instalaci), ze mi nefungoval muj navod na zprovozneni gmirror, ktery jsem mel na 9.0 a ktery jsem kdysi nekde opsal, je tam par mirnych zmen mezi 9.0 a 9.1 (hlavne nefunguje to, co je v handbooku). Pokud by nekdo chtel, tak muzu vystrachat nekde navod novy.

Radek