FreeBSD 9.X vs. 8.3

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Tue Jan 15 11:30:20 CET 2013

> Pozdravujem,
>
> 	ked tak okrajovo sledujem, vo verziach 9.X sa objavuju akosi casto
> rozne problemy. Som pred dilemou, co nasadit na novy server, ktory musi
> slapat ako svajciarske hodinky. Co doporucujete? Zostat pri 8.3-ke alebo
> ist do 9.1-ky? Ma to byt webovy server apache, mysql, dns, ftp, zalozny
> mailovy system a rozne dalsie potrebne sucasti...

Ahoj,

tak za sebe muzu rici, ze do stability je to asi jedno. Ja mam tedy hostingovych serveru sice jen (ale nejaka zatez tam je, nejsou to uplne idle servery) par a tam mi jedou stabilne jak 8.3, tak 9.0. 9.1 mam natolik kratce, ze si netroufam zatim rici.

Kde se to posledni dobou sype je v oblasti routovani, kterych mam jednak pomerne dost (takze nemuze byt vyloucen ani problem s HW) a jednak dostavaji pomerne slusnou zatez + se tam vyskytuje vselijaky bordel, co uzivatele ruzne pochytaji po netu pri brouzdani, zel bohu dnes uz nejen po porno a warez, strankach.

Radek