Občas padajúca sieť

Michal Buchtik buchtajz at borsice.net
Mon Jan 14 21:10:47 CET 2013

Ahoj
o jakou verzi FreeBSD se jedna?

Dne 2013/01/14 20:17, Vladimír Drgoňa napsal(a):
> Vo FreeBSD som stále začiatočník. S defaultnými nastaveniami siete mi
> išla pomaly Samba, po niekoľkých hodinách záťaže sieť často padala.
> Snažil som sa vyladiť sieť na moju prevádzku, v /etc/sysctl mám toto:
>
> net.inet.flowtable.enable=1

minimalne bych vypnul flowtable, prave pri vyssi zatezi se me ukazala
velmi nestabilni.

net.inet.flowtable.enable=0

v poslednich verzich uz to ani do GENERIC kernelu nedali, kvuli stabilite

<https://calomel.org/freebsd_network_tuning.html>
a kukni na tuhle adresu
https://calomel.org/freebsd_network_tuning.html

Michal