Padani stroje

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Jan 14 15:35:27 CET 2013

On 01/14/13 14:57, Radek Krejča:

> Hm, asi budu vypadat jako vecny potizista, ale tohle bude trosicku problem - jednak je to diskless masina

Nemuzu vyresit vsechny problemy sveta ;-)

Jestli te to opravdu pali, tak si tam proste budes muset dat neco, na co
zapisovat pujde. Nebo budes muset problem vyvolat nekde, kde mas
prostredi umoznujici zachytit potrebne udaje.

> opravdu vzacne se stane, ze se k takhle padlemu stroji dostanu ja - vzdy tam vyjede technik, co ma pohotovost a pocitac jako prvni vyrve ze zasuvky, aby lidi mohli jet :-(.

Coredump je soubor na disku. Teda, az tam nejakej disk bude. Pak je
celkem jedno, kdo to zrestartuje. Soubor zustane.

> To jsou "oficialni" opravy systemu?

Nevim, cemu rikas "oficialni opravy". Psal jsem "ani v 9.1 jeste nejsou".

> Tedy kdyz stahnu cvsupem a rebuildnu world, tak to tam bude?

Ne.

> Zkusim instruovat techniky, aby pouzili ten prikaz, ale jelikoz mi skoro rok trvalo, nez jsem vsechny presvedcil, aby udelali alespon fotku, nez to restartujou, tak to vidim blede :-(.

Tohle musi resit nekdo, koho problem pali, na jeho reseni ma zajem a na
reseni je ochoten spolupracovat. Jestli je problem nepali, tak jim do
toho nestourej. Muzes to zhorsit.

A nezapominej, ze to co jsem nabidnul je jen hypoteza. Muze to bejt
uplne vedle ...